آیا می توانم TCM درمان پروتئین در ادرار

شنبه 13 مهر 1392
ن : lafee

آیا می توانم TCM درمان پروتئین در ادرار

آیا می توانم TCM درمان پروتئین در ادرار
TCM، پروتئین در طب UrineTraditional چینی به خود جلب کرده است افزایش توجه در سراسر جهان در سال های اخیر اثر قابل توجه خود را از درمان بیماری کلیه است . سپس می توانید TCM درمان پروتئین در ادرار ؟

در اغلب موارد ، می گویند کهداروی موثر در TCM قادر به درمان پروتئین در ادرار بیماری مزمن کلیه به درجه خاصی حتی به طور کامل ، که بستگی به عوامل مختلف آن را بی خطر است . ( مشاوره از طریق مسنجر برای علت ریشه خود را . )

اول از همه، وضعیت بیمار باید با بررسی به موقع به منظور تایید علت بیماری ، منطقه و درجه، ضروری است که برای پیگیری درمان مورد تجزیه و تحلیل قرار . بعد، درمان معالجه با TCM نقش بسیار مهم است که قادر به تصمیم گیری روند بیشتر از بیماری کلیوی است . شایان ذکر است که نه همه طب سنتی چینی به اصطلاح TCM اینجا که حاوی تمام مواد استفاده شده در این دستور غذا را در فعال در حالی که توابع در وسایل مدرن ، در نتیجه به دوز کمتر منجر می شود ، جذب بهتر ، بهره برداری راحت تر و قیمت مقرون به صرفه است.

شرط پروتئینوری می تواند به خوبی کنترل بدون توجه به سنگین پروتئین در ادرار مانند سندرم نفروتیک ناشی از آسیب گلومرولی و یا اندک پروتئین در ادرار با نفروپاتی فشار خون است که نشان می دهد آسیب های توبول های کلیه، که نیاز به کمک درمان های طبیعی با TCM را .

درمان های طبیعی TCM مورداستفاده برای بازیابی و بازسازی نفرون آسیب دیده را از علل ریشه ای ، در نتیجه حفاظت و سلولهای کلیوی ذاتی احیاء به طور کامل تا به درمان پروتئین در ادرار به عنوان آنجا که ممکن است ترجیح داده می شود.

درمان آلودگی خون درمان طبیعی قابل توجهی با TCM، استفاده شده است که برای از بین بردن خون حالت سکون مانند زباله ، سموم و متابولیت دیگر از بدن از طریق تصفیه خون است، عرضه انواع مختلف عناصر کمبود جریان خون و همچنین اتخاذ کسانی که دارو معالجه جبرانی و بیدار توانایی نوسازی خود از بدن انسان ، بنابراین مطمئن شوید که خون ناسالم و ساز و عامل آسیب دیده نمی شود دوباره .

مطالب فوق عمدتا مذاکرات در مورد راه حل های طبیعی پروتئین در ادرار با TCM . همه در همه، بیماران آینده امیدوار کننده است و زمانی که تشخیص زود هنگام و درمان . اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد آن ، لطفا از یک پیام را ترک کنید و یا به صورت رایگان به سرویس آنلاین ما صحبت کنید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: CKD, پروتئین ادرار CKD, TCM درمان پروتئین در ادرار,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.